אקסלנט איי טי בע”מ – פתרונות מחשוב לעסקים
ליווי מותאם בסביבות מקומיות, מערכות ענן וסניפים ברחבי הארץ

תצורות העבודה שלנו


אקסלנט איי טי
 פונה ללקוחות עסקיים בלבד בתחום הקטן עד הביינוני-SMB-small medium business.
חברות קטנות החל בתחנות עבודה ספורות ועד למאות תחנות וסביבות מבוססות ענן או בעלות שרת בודד ועד לעשרות שרתים הן קהל היעד וההתמחות שלנו.

המטרה שלנו היא לייצר ללקוח סביבה יציבה, שקטה ומותאמת בדיוק לצרכיו. כדי לעמוד במשימות אלה אנו מלווים את הלקוחות באופן קבוע ושוטף.
אנו עובדים עם חוזה שירות קבוע המבטיח ללקוח ליווי רציף ומערכת מתוחזקת. מאחר ואנו מודעים לכך שלכל לקוח נפח עבודה שונה וצורת עבודה שמתאימה לו אנו משתפים פעולה עם לקוחותינו במספר דרכים:

  • חוזה שירות מלא הפתרון המלא והאולטימטיבי למרבית הלקוחות. בתצורה הזאת אנו מלווים אתכם אצלכם באתר ומרחוק.
    אנו דואגים לכל פעולות התחזוקה של מערכת המיחשוב שלכם החל במתן פתרון למשתמשי הקצה (פתרון תקלות יום-יומיות) דרך ביצוע עדכונים לתוכנות הארגון, טיפול בגיבויים, תחזוקת השרתים ותחנות העבודה, העלאת צרכי המערכת ותכנון פתרונות תואמים ועבודה מול ספקי שירות נוספים שלכם בתחום (כמו ספקי אינטרנט / בזק וכד’). אנו מבקרים באתר באופן קבוע ובמקביל מספקים לכם תמיכה מרוחקת לתקלות שניתן לפתור בקלות מרחוק ובכך נחסך ממכם זמן המתנה.
    חוזה שירות זה כולל גם את שרותי המעבדה שלנו.
    אנחנו אנשי המיחשוב שלכם לכל עניין ודבר.

  • חוזה שירות טלפוני מיועד ללקוחות קטנים (מספר עמדות בודדות) או לקוחות בתחילת דרכם שלא צריכים ביקורים באתר הלקוח. החוזה נותן לכם כתובת ומענה לתקלות והן מטופלות בהתחברות מרחוק או בהדרכה טלפונית. במסגרת חוזה זה ניתן לקבל את יתר שרותי החברה כמו ביקורים באתר הלקוח או שרותי מעבדה בתשלום נוסף.

  • שירות מיקור חוץ (Outsourcing) לתחזוקה מלאה של מערך המחשוב אצל הלקוח.
    אנו דואגים להשמת הטכנאי המתאים ביותר לסביבת הלקוח (טכנולוגית ואישית). גיבוי טכני מלא ניתן על ידי כלל מערך החברה. הכשרת הטכנאי המטפל, מעקב אחר דרישות הארגון ומצב הרשת, תמיכה שוטפת, תגבור כוח אדם, הטמעת טכנולוגיות חדשות ועוד הם במסגרת האחריות הכוללת שלנו.
    אחריות זו מאפשרת ללקוח להנות משקט תעשייתי, רמה טכנולוגית גבוהה ביותר, הערכת עלויות מוקדמת ועוד.
  • תמיכת system גבוהה לאיש/אנשי ה-system של הלקוח.
    בארגונים בהם ישנו צוות System אנו מספקים תמיכה וגיבוי לצוות.
    הטכנאים הבכירים בחברתנו עומדים לרשות הארגון להתייעצויות, עזרה במקרה הצורך ותכנון מקדים ומלווים את מחלקת מערכות המידע של הארגון באופן שוטף.
    הלקוח נהנה מגב טכנולוגי שמכיר את המערכות לעומקן. במקרה הצורך אנו ערוכים לגבות את אנשי מחלקת המיחשוב וכך להבטיח פעולה רצופה של מערכות הלקוח.
אנחנו כאן